× تماس با ما
1 0 نظرات 482 بازدید
تاریخ انتشار 10 - 1399/12/23

تاکید آژانس اطلاعات دفاعی بر مشتری مداری بوسیله استراتژی پنج ساله:

تاکید آژانس اطلاعات دفاعی بر مشتری مداری بوسیله استراتژی پنج ساله:

تاکيد آژانس اطلاعات دفاعي بر مشتري مداري بوسيله استراتژي پنج ساله:                                                                

  آژانس اطلاعات دفاعي در آغاز سال 2021 يک استراتژي جديد را منتشر کرد. اين استراتژي چهار هدف را دنبال مي کند:

1- مشتري مداري 2- تحويل داده ها تا حد نياز 3- بهينه سازي هسته آژانس اطلاعات دفاعي 4- تجهيز نيروي کار

جک گامتو رييس آژانس اطلاعات دفاعي گفت: واژه ي نيروي کار به طور مشخص شامل فروشندگان و شرکاي علمي ميشود. مشتري مداري يعني به معناي واقعي درگير مشتري يا شريک خود شويد و نياز مشتري را درک کنيد. نه اينکه خودِ مشتري به شما بگويد فلان سيستم را احتياج دارم. بنابراين پيش از اينکه مشتري ها درخواست دهند بايد نياز آنها را پيش بيني و سپس اين نيازها را اعتبارسنجي نموده و بعد اقدام کنيم. اصطلاح OODA مخففِ مشاهده، جهت گيري، تصميم گيري و اقدام است. وي افزود DIA يک گروه است که پرسنل آژانس اطلاعات دفاعي را دعوت ميکند تا درباره تجربيات مشتريان بحث کنند و راجع به کارآيي يا عدم کارآيي اقدامات انجام شده گفتگو کنند. اين روند به کارکنان کمک ميکند تا با نيازهاي مشتريان بيشتر آشنا شوند.

در عين حال محاسبات به روش ابري مي تواند هر چهار هدف استراتژي را تامين کند و پيشرفت هايي مانند “قراردادهاي تجاري ابري” که اخيراً به شرکت هاي مايکروسافت، آمازون و اوراسل اعطا شد را به همراه مي آورد و امکانات جالبي ايجاد ميکند. جک گامتو پيش بيني کرد که يک منحني يادگيري بزرگ در فن آوري ابري ايجاد خواهد شد و گفت بايد محدوديت هاي فيزيکي از جمله خطوط انتقال و پتانسيل قطع شدن شبکه را در محيط ابري در نظر گرفت.

بنفشه کاظمي

-https://federalnewsnetwork.com/technology

main/2021/03/defense-intelligence-agency-emphasizing-customer-centricity-in-5-year-strategy

لینک کوتاه پست:
https://masaf.ir/najva/post/61561
0 نظر
دسته بندی