× تماس با ما
0 0 نظرات 216 بازدید
تاریخ انتشار 20 - 1399/11/29

تبلیغات عجیب ۱۲۰ میلیون تومانی برای یک قطعه موسیقی

تبلیغات عجیب ۱۲۰ میلیون تومانی برای یک قطعه موسیقی

 

محمدرضا چراغعلي، آهنگساز شناخته شده کشورمان در برنامه تلويزيوني "شب‌هاي هنر" درباره نقش پول، رانت، حاشيه در شهرت يافتن خوانندگان امروزي به روايتي عجيب از تبليغات 120 ميليون توماني براي انتشار يک قطعه موسيقي اشاره کرد و گفت: سال‌هاي 1375، 1376 تا 1380 هر خواننده موسيقي پاپي که مي‌آمد اگر دو کار او از تلويزيون پخش مي‌شد به علت اينکه بازار خلوت بود و کسي نبود بلافاصله شنيده مي‌شد. بچه‌هاي نسل اولي پاپ معروف شدند و امروز از بيشتر آن‌ها خبري نيست. اما رفته رفته از دهه 1380 به بعد، هر خواننده‌اي که رانت و پول و روابط داشت که مي‌توانست تيتراژ پاياني سريال بخواند، معروف مي‌شد.

 

اين آهنگساز در پايان خاطرنشان کرد: چند سال گذشت، اقبال‌ مخاطب نسبت به تلويزيون کمتر شد هرکس پول دارد به سمت کانال‌هاي تلگرامي و اينستاگرامي مي‌رود و هزينه مي‌کند. به جرأت مي‌توانم بگويم که براي هر قطعه حدود 100 تا 120 ميليون هزينه‌هاي تبليغات مي‌شود. شرکتي که اين کار را مي‌کند در طول 20 شب کنسرت اين پول‌ها و هزينه‌ها را درمي‌آورد. الان اين طور شده هرکس بتواند حاشيه‌اش را پررنگ‌تر کند بيشتر ديده مي‌شود تا اينکه مثل گذشته به متن و محتوا اهميت داده شود.

لینک کوتاه پست:
https://masaf.ir/masafmusic/post/61363
0 نظر
دسته بندی